domenica 6 maggio 2012

Pentru ca il iubesc,dar mai mult ma iubesc pe mine.

 Ma asteapta zile intregi mancand ciocolata intre cearsafuri,nopti fara sfarsit in care o sa ma gandesc la tine.Ore pierdute in care o sa ma intreb daca decizia asta a fost cea corecta si cu toata siguranta din lumea o sa iti plang din nou absenta.O sa ma enervez 7 zile din 7,o sa imi fie foarte greu sa nu trec prin locurile unde te-as putea intalnii din coincidenta.O sa fiu prizoniera nervilor mei cand imi voi imagina viata ta fara mine,o sa imi doresc sa fug in cautarea ta cand voi crede ca ai pe cineva langa tine.O sa ma omoare gelozia cand o sa imi imaginez ca trupul tau ii va apartine alteia,o sa imi planga sufletul in fiecare zi de 18 a fiecarei luni pentru ca nu putem sa sarbatorim din nou aniversarea noastra.O sa fie un saculet de emotii,o sa iubesc si o sa urasc depinzand de zi.Voi simti necesitatea de a ma intoarce la rutina aia a acelor doi straini,o sa incerc sa imi vand sufletul diavolului in schimbul de a petrece 5 minute cu tine.Dar cand nu o sa mai pot si o sa ma intreb “De ce ai facut-o?”,o sa imi pot raspunde “Pentru ca il iubesc,dar mai mult ma iubesc pe mine.Si nu mai vreau dureri gratuite,nici sentimente de vinovatie.Imi e dor de fericirea lui,dar o sa lupt pentru a mea.”Da,o sa pot cu toate astea,si cand o sa treaca timpul necesar,o sa afirm rotund ca …m-am dezintoxicat de tine!

Nessun commento:

Posta un commento