mercoledì 23 maggio 2012

NUmai am nevoie de unu ca tine :o3


Nu am intentia sa intru in ceva care sa nu ma asigure ca intr-o zi voi putea iesii fara probleme, pentru asta am deja stresul si nervi care nu ma abandoneaza deloc. Daca te privesc in ochi, e din educatie. Daca am nevoie de un umar pe care sa plang, am doi, deci am unul in plus. Daca vreau afectiune, prietenele mele mi-o ofera fara sa imi atinga fundul si pentru discutii locuiesc cu parintii mei. Daca vreau sa plang si sa sufar, imi cumpar un film de drama, asa trece totul mai repede. Si daca ceea ce necesit este caldura, imi cumpar o jacheta frumoasa, cu siguranta va dura mai mult timp langa mine decat tu.   In cazul in care vreau sa simt ca zbor printe nori, as fi pilot si daca as vrea sa tremur cand vad pe cineva, as folosii mixerul cand va face mama o prajitura. Daca am nevoie sa fiu ascultata, inainte voi invata sa ascult si cand o sa invat asta, ma va asculta cel care m-a invtat. E lege sa te indragostesti? Legile sunt pentru a fi incalcate. Vezi? Tot ce tu poti sa imi dai, imi ofera deja viata intr-o varianta superioara.

Nessun commento:

Posta un commento